Plötsligt händer det...

...jag uppdaterar min blogg! *ler*

Tänkte bara låta er ta del av vad vi var & kollade på igår; nämligen föreställningen "Walking with dinosaurs" som vi såg på Scandinavium.

Lite bilder kommer här:







Ungarna bara älskade det & liten är fortfarande helt säker på att de "små" dinosarna var riktiga eftersom  man kunde se dem äta flera gånger! Det är ingen idé att försöka övertyga henne om något annat - hon är helt säker på att det är hon som har rätt!

Föreställningen höll på i ca. 2 timmar inklusive en paus på runt 20 minuter & våra biljetter kostade 500:- styck, och det var såååå värt det!

Hade gärna åkt till Stockholm till helgen för att se det igen, men tyvärr finns det inte tid till det.
Alla ni som missade tillfället att se detta i Göteborg; åk till Stockholm nu till helgen & kika på föreställningen i Globen.

TIll Pia, Dennis & alla andra som jag känner som har biljetter bokade till denna fantastiska föreställningen kan jag bara säga; ni har en oförglömlig upplevelse framför er!

Dax att fixa lunch till 2 små dinoälskare, sen väntar ännu en rolig em på jobbet!

Over ´n out!
//Tinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0