Veckan som gick!

Förra söndagen var jag & en kompis & kikade på filmen "This is it" & jag vart glatt överraskad. Det var en väldigt intressant film & musiken blir ju bara bättre för varje gång man lyssnar på den. Så jag ger tummen upp & hoppas att alla som gillar MJ:s musik oxå går & tittar på filmen för det var kul att se de planerade framträdandena ta form. Min ultimata favvolåt lät vänta på sig & allra, allra sist när hela rollistan rullat förbi & alla (utom vi 2!)  lämnat salongen så kom den....... håll till godo:



...*suck*, jag gråter varenda gång jag hör den...dessa minnen!


Nåväl, i onsdax var jag, & samma kompis, på konserten "Thriller - live" i konserthuset här i stan & jisses säger jag bara! Jag tyckte att filmen var kanon, men detta var ståpäls i 2 timmar!! *garv* Vilken show vi bjöds på; dansarna, mjusikerna & lead sångarna höll toppklass & koreografin gjorde att vi som, naturligtvis, satt på första rad drogs med i stämningen och stod upp & dansade oss igenom den mest fantastiska musical jag varit på nånsin!
... och då ska man veta att detta "bara" var B-gänget eftersom A-gänget kör denna show på hemmaplan i London ett tag till.

Lite bilder & info hittar man här:

http://www.thrillerlive.com/cast/tour2/

Avslutar med en annan favorit i denna musikskatt:




..flera inlägg att skriva så...... bye for now!
//Tinna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0