Kommer ni ihåg mig!?

Hej, hej & hallå på er alla!
Tänkte bara visa lite av vad jag har ägnat mig åt sen jag var här sist;

En underbar veckas semester har vi hunnit med då vi bodde i



på  www.moraparken.se, en kalasfin camping som ligger mitt i hjärtat av Mora (ifall ni inte redan visste det!)
Dagarna ägnades åt:

    (www.santaworld.se)

  



  

Vi hälsade även på nallarna som bor på Orsa Grönklitt, där bland annat det här fejset kikade lite på oss!
 
Vi var även o tittade in på Zorn gården, besökte en massa små mysiga butiker i stan & sist men absolut inte minst så for vi en av dagarna & hälsade på hemma hos min underbara vän Åsa.
Stor kan fortfarande knappt fatta att han varit där & att hon sjöng "hans" sång live för honom vid pianot i vardaxrummet.
*det är stort att ha fått träffa sin idol när man är 6 år!*
Åsas musik kan man lyssna på här: www.lejonclou.com

En hel del shopping har det även blivit, jag vad trodde du; det är ju jag som skriver!!! *ler*
Nåväl ett litet axplock kommer här;


Vår nyaste "leksak"; en EOS 1000DDC KIT!


Denna skönhet ligger fortfarande nerpackad i sin kartong & kommer inte att monteras förrän altanen är redo för BBQ- premiären med grannarna!


Stor vart fööör stor för sin "haj-cykel" så den såldes till förmån för ovanstående inköp. (Biltema, 999:-)




Lite mysiga sommarkläder till de små & badkläder till undertecknad!

Nu måste jag vidare...*stressar*

Kram, kram...
//Tinna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0