*varning* Julklappar, paketkalendrar & massa julbilder finns det här!




Nu är det klart! Vaddå undrar ni; jo nu är barnens samtliga födelsedaxpresenter & paketkalendrar klara för i år! Klara så tillvida att allt är inköpt så när som på 4 godispaket till lördagarna i december, men det kan jag inte gärna köpa redan nu, eller hur! Alla beställda saker har inte levererats ännu men de sista kommer att dimpa ner med posten i veckan som kommer!



Stor kommer att få en Spidermandräkt av oss som jag skrev i mitt förra inlägg. Dessutom får han ett spel som heter "Loopin´ Louie" , en bok att öva bokstäver & siffror i och en väska med doktorsprylar. Ett par böcker bl.a. om Sune blir det oxå. Lillasyster har bestämt att han ska få en väska med en massa olika pennor av henne (finns på Biltema & kommer att köpas snart.)
Liten kommer att få en uppsättning fe-kläder att klä ut sig i, ett smyckeskrin (ett sånt där som har en liten dansös som dansar inuti och när man öppnar det så snurrar balettdansösen runt och en melodi spelas! *sött*) Sen kommer hon att få ett gäng med målar- & pysselböcker, en hel hög med olika hårspännen samt den röda barnkammarboken med en cd skiva till. 



I paketkalendrarna kommer det att finnas böcker, pennor som glittrar/blinkar när man skriver med dem, pysselböcker, pussel med Peter Pan motiv, godis, varsin DVD film, pysselpaket med saga (på cd) pennor & liten målarbok, flera olika kartor med stickers på motiv ur Disneyfilmer & en hel massa annat smått & gott. Känner mig skitnöjd rent ut sagt att allt detta är klart redan och vi är fortfarande i september månad! *underbart*
Nu kan jag roa mig med att köpa inslagningspapper, ett par mil med presentsnöre, några kilometer med tejp & sen är det bara att sätta igång att slå in alltihop! Det får bli oktoberunderhållningen!
Om ett par veckor är det dax för ett besök på Ge-Kås i Ullared igen & då ska vi köpa så mycket julklappar vi bara orkar så vi slipper hetsa omkring med det i december, typ!
Det blir ju alltid några presentkort eller korgar med massa gott från t.ex Kahls kaffe som inte gärna går att ordna alltför långt innan jul, men det är ju "piece of cake" att få till när alla andra presenter då är klara.



Stor kommer att få en digitalkamera i julklapp & liten har vi ínte riktigt bestämt ännu vad hon ska få - kanske ska jag fixa iordning dockskåpet som står i källaren & köpa till lite möbler till det så blir ju det en kanon julklapp till henne plus att jag får tillfälle att renovera hus igen - det var ett tag sen jag satt i tittskåpsträsket & pysslade! *det bästa jag vet - när tiden till det finns...*



Så till snyggsystrarna har jag bara en sak att säga; fram med önskelistorna - storasyster behöver inspiration...vad önskar ni & era respektive er??? Och vad i hel%¤#e ska vi ge till päronen?!?!?



By the way; idag är det "bara" 3 månader & 4 dagar kvar......*hohoho*
//Tinna

Kommentarer
Postat av: Malin

HErregud syster =b så långt har jag iiiinte tänkt kan jag lova! Men en bil önskar jag mig ;D haha

2008-09-21 @ 00:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0