Trevlig helg önskar jag er alla!

Själv ska jag unna mig lyxen av en helg fylld av allt annat än "måste-göra-saker"!

Idag fick jag sovmorgon & klev inte upp förrän vid tio. *lyx i kubik!* Låååååång frukost med familjen & massa lek & bus med knattarna hela förmiddagen!
Om en stund ska vi åka in till stan & gå på bio, denna gång ska vi se på Disney´s nyaste film; Wall E, tillsammans med knattarna naturligtvis! Det blir deras första biobesök nånsin så det kommer att bli spännande att se hur de reagerar! Godis är noga utvalt & framlagt och det blir nog en omgång popcorn på bion oxå, misstänker jag. Förhoppningsvis slipper vi springa på toa stup i kvarten utan kan njuta av filmen istället, men vi får se detta som en test på om de klarar att sitta stilla så pass länge och "bara" titta".



Nu ska jag göra mig lite mer anständig (funkar inte så bra att dra till stan iklädd ett badlakan!) så vi snart kan åka.....

Byebye....
//Tinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0