Shopping är livet!

Är nu tillbax hemma igen efter en liten shoppingtur på A6 ihop med liten. Vi hann fixa både födelsedaxpresent till Alex (som kommer att få en.........!) & till Sebastian som fyller 2 år nästa vecka (och han kommer att få tre stycken..... plus ett par ...!!!) Kan ju inte skriva här vad de får eftersom deras nyfikna päron säkert läser denna blogg!! Kanske lägger jag in bilder på prylarna om jag kommer ihåg att fota dem vill säga!

Är fortfarande nedstämd efter de tråkiga nyheterna som drabbat min jobbarkompis. Jag har haft kontakt med honom per tfn hela helgen & vi har även SMS:at en del. Tungt att tänka på är det, känner mig inte på G som jag brukar när det är måndag....*suck* Jag kan inte hjälpa honom på något sätt & måste bara acceptera faktum - jag som hatar att inte kunna ta kontrollen och bara "fixa till" det som är jobbigt för mina nära & kära :( Men för att inte må för dåligt själv så måste jag komma förbi hjälplösheten & få in i mitt trångsynta huvud att jag inte kan ordna detta......f*n, j&%¤a skit.....

Åter till vardagen....timern i köket piper -  lunchdax...
//Tinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0