Peppa mig, tack!

Har åkt ner i den utslitna & välbekanta nedförsbacken igen & fort gick det denna gången.... :(
Mår inge´ bra idag - mest ledsen & deppar, känner mig aslåg & orkar inte försöka få ihop nåt´ roligt inlägg idag.....
Orsaken till detta lämnar jag utanför bloggen - ni som känner mig vet......*suck*
När ska det ta slut????? Typ aldrig känns det som....
Jösses vad jag önskar att jag hade svar på en del frågor....men det är lika bra att ge upp det - de frågor jag vill ha besvarade kommer jag aldrig att få svar på...tyvärr....
....så om ni träffar på mig idag - ge mig lite pep-talk så jag kan bli "som vanligt" igen - orka hänga i den här uttjatade nedförsbacken mer.....

Till alla mina nära & kära; älskar er...
//Tinna

Ps. Mellansnyggsyster; om du är kalendersugen så är det väl lätt fixat - det finns ingenting jag inte skulle göra för dig, det vet du! *kärlek*

Kommentarer
Postat av: Malin

Malin oxå sugen (A) hehe

2008-09-16 @ 13:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0