Nu ska jag....

... ladda tvättmaskinen & torktumlaren (bästa inköpet alla kategorier!)
...leta vinterstövlar till sonen på Tradera
....fixa lunch till mig & liten (idag blir det ris & lax m citronsås - Mmmmmm...)
....svara i telefonen!! (det var sambon!)
... bada liten & tvätta hennes hår
...skjutsa liten till dagis
...ragga upp en barnvakt till onsdag kväll när sambon ska på föräldramöte & jag måste jobba
...duscha & "piffa till mig" inför dagens jobb
...jobba 15-23.30




Och vad gör då liten just nu........ en ledtråd kommer här:

(jupps, hon kollar på Ariel för tusende gången! Och ja; hon tror fortfarande att det kommer att växa ut fenor på henne så hon kan bli en sjöjungfru på riktigt när hon blir stor! Rart, eller hur!)

Have a great day!
//Tinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0