Mamma Mia!



Igår var det bio dax igen! Såg då den omtalade Mamma Mia men vart lite besviken tyvärr :(
FIlmens story är ganska gullig & musiken är ju i en klass för sig, men jag kan inte sätta fingret på exakt vad det var som gjorde det - jag trodde den skulle vara annorlunda/bättre/snyggare eller nåt..... Fast det är klart - det fanns ju ett & annat "ögonggodis" att vila ögonen på!!! *ler*
På en skala från 0 - 10 får den 6 av mig.

Innan filmen var vi & käkade mongolisk buffé på en mysig restaurang i stan - mycket gott!
Carro & Macke; tack för en väldigt rolig kväll - vilken film ska vi se nästa gång?


Avslutar med lite bilder från filmen:
         


         

    


Nästa film på bio blir nog Wall-E ihop med knattarna!

Happy Sunday...
//Tinna
  

Kommentarer
Postat av: Linda

Du hade säkert alldeles för höga förhoppningar på den =) Jag hade inga förhoppningar alls om Hancock, men tanke på vad alla sagt om den, så den blev faktiskt mycket bättre än jag förväntat mig =)

Ha det så bra i regnet! Kramar mellersta snyggsyster

2008-09-07 @ 20:09:02
URL: http://paivys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0