Livet är härligt;

...vissa dagar är bara bättre än andra - det är ett faktum!
Idag är en sån dag;

* jobbet blir bara roligare & roligare för varje dag jag är där. Redan har ett år gått sen jag
  började där! (tiden går fort när man har roligt, eller hur!)
* imorgon är det lönedax igen, alltid lika kul - nuförtiden så finns det ju faktiskt lite lön kvar i
  slutet av månaden ist för tvärtom som det var tidigare! 
* I köket står kladdkakan & väntar på att jag ska äta upp den (inte hela då, men nästan!)
* DVD:N är laddad m favvofilmen alla kategorier (=Sex & the city - långfilmen)
* Tvätten väntar på att jag ska vika den - faktiskt roligt!
* Sambon har städat halva hemmet så det luktar superfräscht överallt nu! *tack*
* Barnen sover & kvällen är bara MIIIIIN :)
* De närmaste tre månaderna ska jag ägna åt jul i alla dess underbara former & bara tanken på
   det gör mig alldeles varm inombords!
* Har haft flera roliga samtal med ett par av mina närmsta vänner ikväll, via MSN, mail & telefon.
* Livet ler mot mig & jag bara garvar tillbaka! *lycklig igen & det är hääärligt. Inga fler
  nedförsbackar på ett tag nu hoppas jag.)



Hoppas ni får en mysig kväll, det kommer jag iaf att ha :)
//Tinna

Kommentarer
Postat av: Jorma

Gött att det är gött hos dig. Här är det rätt fint också. Ska till dalarna i helgen o träffa lite släkt jag inte sett på evigheter. O så är det ju ett evigt dejtande, tuffar sakta framåt :)

Gillar du jul ska du nog gå in på Eko, känner jag dem rätt så har de börjat plocka upp julprylar sen ett par veckor tillbaka.

Ha härlig helg!

Kram

2008-09-25 @ 21:26:20
URL: http://jormastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0