Hemma idag.... :(

Idag har jag varit hemma från jobbet. Vaknade tidigt imorse / inatt av att det högg som bara den i vänster sida av magen i midjehöjd (...jaja, det har en gång funnits en midja även på mig!! *ler*) Nåväl, jag väckte sambon & sa att jag stannar hemma & sen bäddade jag ner mig i soffan och vaknade vid halv 11 på fm!?! Det onda hade gett med sig lite då men det är fortfarande inte helt ok. *skumt* Jag har mina teorier om vad det kan bero på, det har lixom hänt ett par gånger tidigare när min kropp sagt ifrån när jag satt lite för mycket negativ stress på mig själv & inte dragit i bromsen i tid...
Jaja, jag lovar att försöka vara lite mer rädd om mig i fortsättningen! Hoppas iaf att det är borta tills imorgon så jag kan jobba igen. *saknar jobbarkompisarna*

Annars har det inte hänt så himla mycket idag, jag har mest ägnat tiden åt mina tre favvosysselsättningar;
hänga m knattarna - idag har vi spelat en massa olika spel bl.a. klassikern "råttfällan" som var poppis redan när jag var ung! (och det är läääääängesedan!)
sen har jag läst - håller fortfarande på med boken som mamma lånade ut till mig för ett tag sedan.
Sist men inte minst så har jag givetvis lyckats shoppa "litegrann"! Ni som brukar läsa min blogg minns säkert den rosa jackan m termobyxor & rosa "Ugg"-liknande stövlar samt mössa & vantar m Hello Kitty på....jaja - nu är det beställt iaf. Plus lite annat smått & gott som kan vara "bra att ha!"
Dessutom är dotterns födelsedaxpresenter klara så nu behöver vi inte klura mer på vad hon ska få när hon blir 4. (hon fyller inte direkt imorgon - mitten på november är det dax, gillar att vara ute i gooood tid m sån´t)
Sonen som fyller i december kommer att få en digitalkamera så hans present är ju oxå klar kom jag på! *nice* Inget mer huvudbry om det!
Nu är det bara deras paketkalendrar som ska bli klara men det är bara drygt en tredjedel kvar av paketen till det. Då kan man snart börja planera jullappsinköpen då, fast det har jag ägnat mig åt sen i januari!?!?!
*X-mas nörd, jag vet!* Men nu måste det ju vara legitimt att börja planera julen & allt som hör till - jag menar det är ju faktiskt "bara" drygt 3 månader kvar!!



Dax att pyssla om mig själv lite...
//Tinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0