Gissa vad jag fick idag....

.....en liten hint kommer här;




  

Så nu ska jag sova, NEJ - självklart tänker jag titta på den!!!

I övrigt har det varit en rätt ok dag, som vanligt hade vi en rolig dag på jobbet & den vart ju inte sämre av det SMS jag fick vid 23-tiden med en bild på filmen!! *thanx*

Stor kram till minsta snyggsyster som var barnvakt här ikväll när sambon var på föräldramöte i skolan & jag jobbade. Synd att jag inte hann träffa dig idag - det får vi ta igen en annan dag istället.

Nerförsbacken känns inte lika tuff idag, men jag är fortfarande ganska långt ner i den, tyvärr. Jobbar på att försöka ta mig upp igen & har ett par vänner jag känner att jag kan prata med om det som hänt/händer. *skönt*

Imorgon ska vi ha kollektiv middag på jobbet & käka taco, jag är köttfärsansvarig! Vi är 4 stycken som ska äta ihop så vi delade upp vem som tar med sig vad! *kul idé*

Nehej, go´ vänner - sov nu så gott för det tänker inte jag göra ännu på ett par timmar för nu är det FILMTAJM!!!



With love...
//Tinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0