Snart är det jul....

i alla fall i min blogg, när som helst är den nya designen klar till bloggen och temat blir naturligtvis JUL!
*tack mellansnyggsyster för att du ger mina knäppa ideér liv!*

Så till dess så får ni hålla till godo med lite stämning i form av ett klipp från min vän Anns favoritinternetsida
*retas med dig & det vet du!!!* Håll till godo;

24 år gammal låt men fortfarande en av de bästa som nånsin gjorts.
(mellansnyggsyster; kolla in vilket överflöd av 80-talsfrisyrer!!!)

Imorgon är schemat smetfullt av optikerbesök, tårtshopping & släktkalas för liten...
//Tinna


 

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHAHA!! ;)

Designen kommer upp nu i helgen hoppas jag. =)

Kraaaam

2008-11-08 @ 12:35:10
URL: http://paivys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0