Tradera, jobb & fredaxmys :)

Passade på att shoppa lite idag, samtidigt som jag var på jobbet! Lösningen heter www.tradera.com *fniss*
Den ultimata lösningen på mitt shoppingbehov; jag kan shoppa när, var & vad som helst! (fast mest blir det ju barnkläder, naturligtvis - jag kan inte låta bli!!!) Hur överlevde jag innan man hade tillgång till internet?

Dagens fynd är en t-shirt till sonen & jag vet att han kommer att älska den mer än alla andra tröjor han äger eftersom han är ett Spiderman fan utan dess like! (har massor av fynd på G, lägger upp lite mer bilder nästa vecka när resten av auktionerna är klara!)

Såååå, med nedanstående present så kommer undertecknad att ta många stilpoäng i sonens ögon!




I övrigt har det varit en ganska jobbig dag på jobbet idag, fast kul jobbig om ni förstår hur jag menar.
Eftersom våra chefer & ansvariga har antingen varit på semester, haft sin lediga fredag eller vart hemma sjuka så fick jag vara barnvakt åt husses telefon.
Jisses vad med samtal det var om tusen olika saker. Jag kände mig rätt liten när det drog igång & problem skulle lösas och portar skulle öppnas & stängas till höger & vänster. Men det gick rätt bra till slut och jag har lärt mig massor och upptäckte dessutom att jag redde ut allt som inträffade på ett bra sätt. Till min hjälp hade jag naturligtvis min kära sambon som fick vara "standby" hemma och han hjälpte mig med alla frågor över telefon, sen var ju naturligtvis skiftchefen på plats så produktionen tickade på som den skulle!
Alla hjälptes åt med det som skulle göras och jag hoppas att allt flöt på som det brukar, annars får man väl höra det på måndag!
Det var kul att pröva på det ansvaret eller vad man ska kalla det, men med tanke på att jag hade grym huvudvärk redan när jag gick upp imorse så vart det ju inte helt enkelt att vara jag idag - högvis med alvedon till trots!
Men nån chef kommer jag aldrig att sikta på att bli. Det räcker med en sån i familjen!

Nu väntar ett härligt, välförtjänt bad & en iskall öl på mig så nu ska jag ägna mig åt att pyssla om mig själv en stund.

Kanske tittar jag in här i helgen - annars återkommer jag på måndag :)
Trevlig helg!

Kramis      
//Tinna    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0