Orolig...

Detta kunde ha blivit ännu ett inlägg i raden med bilder på inköpta fynd, berättelser om vad  familjen haft för sig för kul på sistone osv. men jag skiter faktiskt i det idag......

Det har nämligen hänt en grej som gör att jag har annat att tänka på för tillfället;
igår kom första samtalet & idag kom ett par till från föräldrar & syskon som berättade att lillbrorsan blivit inlagt på sjukhuset med dubbelsidig lunginflammation.... :(
I skrivande stund är han nedsövd & andas med hjälp av en respirator & att jag är orolig behöver jag väl knappast skriva...

För vad det är värt brorsan; jag älskar dig & hoppas att du snart är på benen igen. *kramar om massor*
Kram storasyrran.....

//Tinna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0