Imorgon börjar det!

Imorgon, torsdag så drar min träning igång hade jag tänkt mig.
(...om inte latmasken biter mig innan dess, men då får jag väl skäll av Emelie!!!)
Ska köra ett pass med min käcka DVD imorgon & på fredag blir det första löprundan - antingen på asfalt genom samhället eller i skogen med min privata coach!
Samboälsklingen har ju ledig  fredag & alltså behöver jag inte fundera på vem som ska vara med knattarna när jag skrämmer igång den väldigt sovande konditionen i min kropp igen!
Den stora frågan är just nu; vad f*n ska jag ha på mig när jag springer..eeehm, jag menar GÅR snabbt framöver!?

Jag ska bli smal, snygg & framförallt vältränad & rökfri - åtminstone är det så planen ser ut....
...återkommer med mått & vikttabell vartefter så "alla" mina bloggfans kan följa mina framsteg, eller vad man ska kalla det, nästan direkt LIVE via bloggen!!! *skratt*
Ni kommer väl till Stockholm den 30/8 nästa år & hejar på oss när vi springer tjejmilen?
*försöker verkligen intala mig själv att jag faktiskt SKA göra det, så min hjärna kanske hinner ta in infon att kroppen ska överleva den milstolpen!*


Peace, love and understanding....
//Tinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0