Full fart mot helgen!!!

Fredag blir det städning, bullbak & skjuts av stor till & från skolan. Liten är ju ledig från dagis eftersom jag är ledig, så vi ska ha pysselmys på förmiddagen tänkte jag. Dega Play-Doh, måla & rita, kanske fixa nån go paj att överraska killarna med när de kommer hem.

*älskar knattemysdagarna!*


Ska även ringa min vän B & kolla hur det är med honom, om han fått någon mer info från migrationsverket ännu.
En av mina nära vänner i Köping messade mig idag & undrade om hon kunde ringa mig imorgon, det verkade som om något hänt som hon ville prata av sig om.... undrar vad det kan vara.
 Kvällen imorgon blir det lite mys framför nån bra film hade jag tänkt - klurar på om vi har nån film som jag inte sett som kan vara sevärd....kanske "Rocket Man"!!! *retas med sambon!*

Lördag blir det systermys i kubik då båda snyggsystrarna dyker upp här. Önskemål om kort & lång är noterat, det borde vi kunna få till - åtminstone en liten sketen omgång tycker jag! Fundrar på om de planerar att stanna på middag....
Sen måste jag fixa handlarlappen inför söndagen så jag får med alla mått & sån´t som jag behöver för att snabbt & smidigt hitta rätt prylar.


Söndagen
är det väl ingen som missat att vi drar till; 


*Me like Ge-Kås.....A LOT!!!!*

Nehej, mina vänner - nu ska jag ta min vackra kropp & kasta den i sängen & sova, så jag har en liiiten chans att vakna utvilad 2morrow.

Tack & hej, leverspadej!
//Tinna


Kommentarer
Postat av: Linda

Kanske spela lite Disney TP? ;) Jag måste vara hemma absolut senast kl 17, beror lite på hur mycket jag får gjort på förmiddagen. Dyker väl upp runt 12-13 =) Kraaaam

2008-10-03 @ 13:01:38
URL: http://paivys.blogg.se/
Postat av: Malin

Om det är god mat (vilket det alltid brukar vara ;D) så stannar vi gärna på middag! =D

2008-10-03 @ 17:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0