Sex & the city.....



*WOW* det är det enda jag kan komma på att skriva just nu!!
Har, som ni säkert redan räknat ut, sett "Sex and the city" på bio nu ikväll & jag skulle kunna gå & se den igen & igen!


När kommer den ut på DVD? *vill ha den nuuuu*

Det var längesen jag skrattade & grät så mycket om vartannat när jag såg en film!
Så mycket oväntat som hände..... så många kraschade förhållanden...så mycket känslor på bara 2,5 timmar.
Jisses, jag säger bara; gå & se den om du inte redan gjort det!


Avslutar med några fler bilder från filmen, håll till godo;

   



Kram & godnatt....
//Tinna

Kommentarer
Postat av: Veronica

Han hälsar tillbaka. :) Jodå, var en mycket trevlig resa idag... förutom värmen. :P Våra vägar kan säkert bära mot Jönköping lite närmare hösten. Var ju ett tag sen vi var ner nu. Måste hålla med dig om filmen. Den är riktigt riktigt bra. :) Hälsa resten av familjen och ha det så bra... Kramar från norr!

2008-07-26 @ 22:38:11
URL: http://mmems.blogg.se/
Postat av: Linda

Vill med se! =)

2008-08-03 @ 13:48:18
URL: http://paivys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0