Man ska ha husvagn.....*sjunger*


Imorgon är det så dax för årets första tur med vagnen & de små ädelstenarna är hur förväntansfulla som helst!
Pga jobb, jobb & mera jobb så har vi ingen gemensam semester i år jag & sambon. Vi jobbar dessutom motsatta skift på samma företag så vi har inte så mycket tid (typ ingen alls) att packa etc tillsammans under veckan som gått. Vilket verkar ha inneburit att jag skulle packa rubbet ikväll!! *bra planerat av mig, eller hur!* Som vanligt så har de små dessutom upptäckt att mamma är "lite" upptagen med att förbereda inför morgondagen så de är mer i farten än vanligt!
Resmålet är ännu lite oklart men fäderna i respektive familj har tydligen haft tfn konferens om det tidigare idag så resplanen är säkert redan klar. Det brukar bli bra när de ordnar nåt så jag är inte orolig...ännu! *ler*
Vår kära husvagn är av märket Willerby Dandy årsmodell -65. (en fin årgång om jag får säga det själv!) Tanken är att vi ska byta till en nyare (gärna en Wilk 560 DM årsmodell -04...*drömma ÄR gratis!*) så snart undertecknad fått fast jobb & har normal semester igen! Innan dess så känns det ganska meningslöst att lägga så mycket pengar på något som vi bara kan utnyttja en helg då & då.
Nu måste jag återgå till tvättmaskin & tumlare, kvällsmat & nattning av de underbara ädelstenarna & senare så kanske jag tittar tillbax hit igen när packningen står klar innanför dörren & matlådan inför morgondagen är fixad!

Kram så länge....
// Tinna

- Så här ser det ut när vi lever "Taikonliv" -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0