Jag smälter......

...som en snögubbe i denna värmen.
Jag vet att man inte ska klaga, men jag håller med min vän Mi; det är bara för mycket nu. I bilen hem hade jag 34 grader varmt och brände häcken av mig bokstavligt talat när jag satte mig på sätet. *snacka om eld i baken!*

Jag unnar verkligen alla semesterfirarna en ordentlig sommarvärme, men kan det inte regna bara lite just där jag är....ett pyttelitet moln skulle gärna få följa med mig över huvudet så jag får lite skugga omkring mig ett tag!

Helst av allt skulle jag vilja ligga i en solstol på stranden med en iskall drink i handen i värmen, men istället så far jag omkring i nån av Lindes stora, röda truckar på lagret & svettas. Men återigen; jag klagar inte...bara gnäller litegrann! Jag stortrivs med mitt jobb & skulle inte vilja byta det mot något annat, men ett par semesterveckor hade inte suttit på tvären! (hoppas jag har fast jobb till nästa sommar så kan jag vara ledig då!)

Ha en mysig måndaxkväll, det ska jag ihop med de första avsnitten av "Sex and the city" på DVD.



//Tinna

Ps. "Snart" är det december med snö, adventsmys & jul! *årets bästa månad*

Kommentarer
Postat av: Annanann

Alldeles för snart är det december! Snö och elände, ishalka och skrapa rutor!

2008-07-30 @ 18:14:55
URL: http://ann-brorson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0