Hjärnskakning :(

Det vart en kort arbetsdag idag.... jag lyckades dra huvudet i en järnbalk med sån kraft att jag fick en ordentlig hjärnskakning & fick åka hem. *aj, aj, aj oooooont*
Sambon hämtade mig eftersom jag inte klarade av att köra bilen själv :(

Efter samtal med akuten så är jag nu ordinerad att vila, vila & vila lite till. Vart nog mest rädd & chockad när det hände - började skaka i hela kroppen & fick frossa, men det är mycket bättre redan. Mår inte illa längre & fåglarna har slutat flyga i cirklar runt mitt huvud! *ler* Dessutom ser jag ordentligt igen - det mesta vart rejält suddigt i en halvtimme efter olyckan.

Men som sagt; nu ska jag vila & ta det extremt lugnt resten av kvällen så det får bli en senare fråga när bilderna från helgen kommer upp här.

Planerar att jobba som vanligt imorgon, om inte läget skulle förvärras under kvällen vill säga. Misstänker att mina kära kollegor ordnat fram en hjälm åt sin klumpiga jobbarkompis imorgon!

Ha en go kväll så hör jag av mig mer imorgon igen!

Kram
//Tinna

Kommentarer
Postat av: David

Klantskalle :) kram

2008-07-21 @ 22:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0