Hemma igen!

Efter en kanonhelg på resande fot så är vi hemma i vardagen igen. Tvättberget är snart klart & ordningen återställd i hemmet!
Eftersom sambon jobbar nu & jag inte lyckats klura ut hur man för över bilderna till datorn så får ni vänta lite på dem. Ska försöka få klart det så snart som möjligt så ni oxå får njuta av lite fina bilder från vår minisemester.

Denna veckan jobbar jag em skiftet så 15-23.30 är jag på jobbet. Återkommer med en helguppdatering efter jobbet inatt!

Ha det bäst.... det har iaf jag!

Kram
//Tinna

Kommentarer
Postat av: Linda

Ojoj.. Ska storasyster ge sig på att lägga upp bilder... ;) Heja! Kraam

2008-07-21 @ 20:50:56
URL: http://paivys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0