Äntligen lön!

Så är det då äntligen lönefredag igen! Dessutom är det min lediga fredag vilket måste vara den mest perfekta timingen någonsin!
Sambon slutar vid 12 idag så då ska ena bilen lämnas in & få lite nya däck bl.a. Efter det blir det en tur på stan & inköp av nya cyklar till de små. Efter noga övervägande så har de kommit fram till att de vill ha följande modeller:

5-åringen ville absolut ha denna, jag misstänker att hajen på kedjeskyddet har en del med val av cykel att göra! 599:-på Biltema är ju nästan gratis så vi hoppas att den finns hemma i eftermiddag.


Denna pastellfärgade 12 tummare föll den kräsna dottern i smaken så om hon inte ändrat sig helt tills i eftermiddag så blir det en sån till henne. 499:-, oxå på Biltema. Otroligt billigt tycker jag.

Tänkte försöka hinna med att köpa lite nya fräscha blommor till altanen oxå, har börjat ledsna på de stendöda exemplaren som finns i krukorna. (plastblommor vore kanske nåt inför nästa säsong! *hahaha*)
Efter det så blir det nog att vi storhandlar mat för kommande 2 veckor på Willy´s som vi brukar, bara undertecknad kunde få tummen ur & fixa till ett matschema så vi har lite koll på vad vi ska äta så underlättar ju det planeringen betydligt!

Nu är det frulledax & sen ska vi göra oss iordning inför dagens äventyr. Hörs mer ikväll!

Ha en härlig fredag, det tänker iaf jag. Dessutom är det strålande solsken ute så till och med vädret visar sig från sin bästa sida idag!

Kram
//Tinna

Kommentarer
Postat av: Annanann

Hoppas det blev inköp av cyklar, det är så frustrerande när de säger: De kommer hem i mitten på nästa vecka!



Jag har länkat din blogg från min!

2008-07-25 @ 21:24:12
URL: http://ann-brorson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0