Äntligen klar!

Nu är allt äntligen fixat, bra jobbat av mig, eller hur!!!
Knattarna sover sött i sina sängar efter ett antal godnattsagor av stressad mamma!
Matlådan vart klar på 2 sekunder - i ett lite mer organiserat tillstånd så har jag fyllt på med en massa goa matlådor i frysen. Tack till mig från mig för det! Skönt en dag som denna! :o)
All packning som går att packa idag står prydligt innanför ytterdörren, inklusive ett antal kassar med kläder till kompisarnas lille ädelsten. (Ja; jag har rensat ut för små kläder i arvingarnas garderober idag oxå! Flitig som en myra när jag sätter den sidan till!)
Men vad med grejjor man måste ha med sig när man ska resa iväg med små människor, det ser ut som om vi har tänkt att vara borta i flera veckor med tanke på hur hallen ser ut nu! Nu har jag ju i jämlikhetens namn lämnat en del packningsbestyr åt min "bättre hälft" oxå så han inte blir helt sysslolös i morgon när jag jobbar! All mat som ska med får han packa & sen får man ju inte glömma att en av mina berömda listor ligger på köksbordet så han inte glömmer resten! Dessutom får han ju det stora nöjet att packa in rubbet i vagnen & bilen samt se till att de små inte river stället under tiden! *hehe, "någon" kommer att få slita imorgon!
Han har ju "ledig fredag" från jobbet ( inträffar en gång per månad) så han har ju gott om tid, eller nåt!!!

Nu är det bara ett par små saker kvar på min agenda för denna dag; nämligen ett varmt skönt bad, ett bloss på altanen & en stund framför tv:n.
Önskar mig en snygg massör som tar hand om min rygg oxå, men man kan inte få allt så.....

Återkommer efter helgen igen & babblar vidare om stort & smått från mitt lilla hörn av vår värld!

Ha nu en underbar helg & var rädda om er!
Kram
//Tinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0