Vad gör man när det regnar? Shoppar naturligtvis!!!

Hade tänkt att handla lite kläder till knattarna inför hösten & som vanligt blir listan lång på favoritsidan www.hm.com. För att inte tala om hur j%¤#a dyrt det blir oxå :( Men men, de små "måste" ju ha diverse plagg & för att kunna shoppa maximalt utan att ruinera sig så är svaret på detta problem TRADERA!!! Under den gångna helgen har jag shoppat "lite" nytt till de små och kostnaden blir en spottstyver om man jämför med vad HM-listan hade för slutsumma! *fniss*

Här kommer lite bilder på ädelstenarnas senaste tillskott i garderoberna:

        
    Rosa jeans                      Nya Barbie jeans                     
              43:-                                      74:- 

    
Manchesterjeans + 
Hello Kitty tröja                                              
         70:-                                                              

           
Manchesterbyxor +            Ny Blixten t-shirt            
långärmad tröja                         100:-   
             51:-

    Nya 3/4 shorts                   Nya 3/4 shorts               Ny Spiderman t-shirt
       21:-                                              21:-                           75:-

Känner mig supernöjd med dessa fynd!

Inväntar några auktioner till och sen bara måste jag beställa ett set ytterkläder hos H&M till liten, bara för att....... de är så himla fina!
Kolla bara här, superfina, eller hur;






Prislappen på dessa får ni själva kolla på H&M:s hemsida, skriver jag ut dem här så får sambon spader!!! *retas*

Nu är det dax att ufodra smågrisarna så jag återkommer vid ett senare tillfälle :)

Hej hopp, kaffekopp!
//Tinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0