Fäääääääääääääääääääääärdig!!!!!

Trots en envis magsjuka från helv%¤#t så har jag nu ÄNTLIGEN blivit klar med alla de resterande sakerna inför nästa helg! *Underbart!*

Har idag pratat med kantorn &, tro det eller ej, han hade noterna till utgångsmusiken så nu är all musik ordnad - och det är en hel del som ska spelas & sjungas nästa lördag!

Hårnålar kommer att levereras imorgon, onsdag, från en bloggerska som jag hittade av en slump på nätet. Hon tillverkar dem & var dessutom skitbillig i jämförelse med alla "bröllopssajter" som förmedlar liknande. Där kostar de runt 50:- per styck & vi fick betala 100:- för 13 st. inkl frakt! Fyndpris är bara förnamnet!

Kofta till dottern är inköpt på Tradera för 39:- exkl frakt & min schal hittade jag i gömmorna bland alla "bra-att-ha-saker" som ligger i min garderob. Aldrig använd, varför kan jag inte fatta för den är verkligen skitfin!

Något blått är fixat, undrar hur många som kommer upptäcka vad det är!! =)

Nästa helg kommer alla festprogram & vigselprogram att fixas klart & pyntas med löv. Sista veckan ska bordsplaceringarna vikas & fyllning till dem ska köpas - det är det enda som är kvar på shoppinglistan! *nice!*

Nu är det verkligen bara att sätta sig & vänta in den stora dagen! Nu är det nära...................

......& om 86 dagar är det julafton!!! *love it!*

Kram från sjukbädden
//Tinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0