Måndag!

Sista måndagen innan dagen B; känns skönt att vi snart är där, orkar inte med mig själv snart känns det som. Varken sover eller äter som jag ska & allt som kan gå snett verkar gå snett.... Jaja, nu är ju de underbara festprogrammen klara så när som på att 2 blad i varje ska göras om pga stavfel & annat. Men det fixar vi till senare idag.
Annars blir det inte så himla mycket bröllopsfixande idag - lådan får lov att vara stängd idag känns det som. Igår gjorde jag klart alla hemlispåsar till barnen inför lördagen så nu är alla bordsplaceringsgrejor klara. Hoppas David kan fixa den där skylten med hjälp av en jobbarkompis så slipper vi kludda den för hand. Han ska även printa ut namnetiketter till alla barnen så att "lektanten" vet vad alla knattar heter som hon ska ansvara för på lördag!
Idag var det tänkt att jag skulle "kidnappa" sambon för lite hemliga äventyr, men eftersom knattarna slutar redan halv 1 idag pga nån studieresa som personalen skulle åka på, så blir det en nerbantad version av vad jag hade tänkt göra. Om en stund ska jag ta med honom till IKEA för en slapp frukost /utan barnen/ så vi kan sitta & prata så länge vi känner för det, utan att ha en massa måsten runt omkring oss. Sen har jag en annan sak inplanerad men det kan jag inte skriva här eftersom han då ser det så det kan jag berätta om imorgon.

Och till alla er som tjatar om vad vi önskar oss i bröllopspresent så kommer här ett hett tips:

Ett hus som innehåller ett sånt här kök hade passat oss perfekt!





Dax att starta igång den här dagen med en dusch!
See ya all 2morrow!
//Tinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0