Detta inlägg är tillägnat Pia!

Pia, min kära vän har påpekat att jag inte uppdaterat så himla intensivt här & hon har väl en "liten" poäng i det!!! Så nu ska jag försöka att hålla henne & er andra eventuella läsare uppdaterade på vad som händer i bröllopsplaneringsvärlden lite oftare!

Idag har vi shoppat loss på underbara sidan www.myheart.se & där hittade vi en hel del kul som kommer att användas vid kyrkan & på själva festen! Exakt vad kan vi inte avslöja nu men 2 ledtrådar är att det ena bubblar mycket & det andra kommer att innehålla en överraskning till var & en av våra stora gäster!

Allt pappersarbete klarade vi av idag oxå så nu är hindersprövningen ifylld & vi har även slutgiltigt tagit beslutet om vilket efternamn vi vill ha sen & hur vi ska stava det. 3 blanketter bara för att 4 personer kommer att byta namn - sinnesjukt. Imorgon ska det postat iväg till Skatteverket så sen kan vi bara hoppas att det inte ska strula ihop sig totalt med nya efternamnet, men det borde inte vara något problem - det är ju inte direkt ett nytt namn vi vill ha; snarare precis tvärtom!

Nästa fråga som ska avhandlas är blommorna & några alternativ på buketter tänker jag avsluta med här:













...fast i ärlighetens namn har vi redan bestämt vilket alternativ vi vill ha, men åsikter är alltid välkomna ändå!

Nu ska jag ta upp arvingarna ur badet & sen förbereda för morgondagen!
Over n´ out...
//Tinna


Kommentarer
Postat av: Pia

Hej!! Kul att äntligen se ett nytt inlägg =) men bättre sent än aldrig jö ;-)



Jag gillar alla buketter men skulle nog själv valt 1 el 4 med tanke på årstiden ni ska gifta er. Men man kan ju alltid byta ut blommor i en bukett mot färger som passar en!!



Hoppas vi ses i helgen!!



kramar

2010-07-25 @ 21:13:15
Postat av: Linda

Jag tror jag håller på nr 2 eller 4. 4an var sjukt snygg!

2010-07-25 @ 21:26:10
URL: http://paivys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0