Mera tårtsnack!

Nu är en av punkterna på min "att-göra-lista" avklarad; jag har idag bokat in ett möte med Therese på http://www.lagott.se/

Vi ska prata bröllopstårtor & hon ville se en bild på vår "drömtårta" och gärna om vi kunde ta med lite färgprover på temafärgerna så hon kan se lite mer konkret vad vi vill ha. Och det kan vi ju; har ju en hel låda med inspiration inför bröllopet!

Spontant känns beslutet att välja LaGott som kanon; hon var inte bara skittrevlig  att prata med trots att jag ringde henne mitt i hennes pågående semester, de har dessutom ingen skillnad på priserna gällande tårtor - oavsett om det är en bröllopstårta eller en "vanlig" tårta man beställer.
"Vår" tårta kommer ju att kosta lite mer än standard men sen är det ju en outstanding tårta vi vill ha oxå!


För alla bloggläsare så kommer bilden på tårtan med stort T igen:



Man kan inte se sig mätt på den, eller hur!!!


Bara 2 dagar kvar sen blir det en härlig semester med start på Ge-Kås nu på fredag! *nice!*
Dax för lunch, sen jobba em/kväll!
//Tinna

Kommentarer
Postat av: Pia

Den är urhäftig!! Avis jag blir på Ullared, skulle vilja åka ner och shoppa lite. Framför allt till våren jag vill ha sånt där vattenbälte när jag är ute och joggar, jobbigt att hålla i vattenflaska jö ;-) Ha en underbar semester!!



kram kram

2010-08-04 @ 13:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0