25/12 - sonen drabbas av det STOOOORA spelsugen!!!

Denna dag startar när jag blir abrupt väckt av stor som deklarerar att nu är det minsann dax att spela Dino Buzz på Playstation! När jag frågar vad klockan är så svarar han käckt att:
 -"den lilla visaren är på 3:an & den stora visaren är på 6:an...!?!?!" Det visar sig att klockan är HALV 3!!!! Efter en stunds förhandling så inser han att det inte går att starta spelet mitt i natten & vi kompromissar litegrann; dvs. det blir den nya DVD:n som han fått i julklapp så medans undertecknad nöjd sover vidare i soffan så sitter stor & kikar på "Kung Fu Panda".....2 GÅNGER!!! Filmen hade startat om igen när den var slut så stor var skitnöjd & kollade på den en gång till! Efter en rekordtidig frukost så startade vi en match med Dino Buzz. Så fort resten av familjen vaknade vid 9 tiden så lade jag mig för att sova igen förlorad nattsömn! Sov till & från hela dagen & var ändå seg under kvällen.....*suck*

*gäääääspar*
//Tinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0