Shoppingfynd i ord & bild ;)

Var ska vi börja - vad vill ni se?? Hmmmmm...*funderar* men jag tror allt att jag tar & bjuder på lite bilder av de möbler etc som vi äntligen har släpat oss iväg & fyndat! *billigt är bara förnamnet!*

I vardaxrummet så har då det gamla skitfula bordet med kakelplattor på äntligen bytts ut mot underbara bordet "Taylor" från Mio. Pris...efter diverse rabatter så slutade det på runt 1400:- (ordinarie pris är 2950:-, men nu reas det ut för 2450:- på hemsidan iaf...)

Så här ser det ut:

Det är egentligen 3 bord i ett - de 2 mindre borden "gömmer" man inuti det stora & knattarna bara älskar att de fått varsitt eget bord till fredaxmysfikat!

Mattan som det står på heter Dragör (eller något liknande), och kommer från IKEA. Den kostar idag 295:- såg jag på deras hemsida. (vi gav 495:- för den...) Mycket prisvärd, dessutom extremt lätt att hålla ren vilket alltid är en fördel i en småbarnsfamilj!
Mattan ser ut så här:

I köket har den gräsliga taklampan över bordet bytts ut mot denna skönhet, fast med 4 lampor, inte tre som på bilden
Lampan kostar 499:- hos Haléns.


I köksfönstren kommer det snart att hänga gardiner sydda av något av dessa tyger från Jotex:
(det ska bli längder av mönstrat tyg & nån form av kappa av svart metervara...)

"Dunge"


"Lilja"

Jisses vad med fina tyger de reade ut på Jotex hemsida nudå....."vill haaaa!"


Nu ska jag samla ihop lite bilder på det senaste inköpet & dela med mig av dem till er innan jag tackar för mig ikväll....
See ya soon....
//Tinna

Kommentarer
Postat av: Linda

Ojojoj... Kommer man ens känna igen sig nästa gång man kommer till er?? ;) Ack, vad jag kommer sakna den vackra kökslampan! Hehehehehe...... ;)

2009-02-24 @ 23:52:12
URL: http://paivys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0