Tomten; här är min önskelista.....

Jag önskar mig:
*   Fast jobb
*   En hundvalp ( & ja; jag vill fortfarande ha en "plattnosad råtta"!!!)
*   Ett "Carl-Larsson-hus" på landet
*   Immunitet mot ALLA baciller (orka vara sjuk mer nu, nu får det banne mig räcka!)
*   En semestervecka utomlands med familjen, gärna i Katalonien
*   En Wilk 560 DM -04

och här kommer en mer realistisk lista;
*   Parfym "Green Tea", Elisabeth Arden
*   Stegräknare som mäter antal steg (naturligtvis!) & distans
*   Örhängen, guldfärgade
*   Gångstavar
*   Trisslotter
*   En stooooor smarrig chokladask!

  ......kommer inte på fler saker just nu....återkommer.....
//Tinna

Kommentarer
Postat av: Jorma

Vi vädrade våra problem, o så fick hon en kram av mig. Visst är jag snäll ;)

2008-12-11 @ 00:17:26
URL: http://jormastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0