Måndag igen!

Ännu en dag som jag blir kvar hemmavid - mensvärken från helvetet är på G.... *suckar* Orka vara mer hemma nu...
Jaja, den enda fördelen med det är att jag får tid att hänga på Platsbanken.se - men där svämmar det ju inte direkt över av jobbmöjligheter för tillfället så......
Har ju trots allt 4 veckor kvar på Giganten så ännu är jag inte helt sysslolös, men det börjar bli dax att kolla runt efter nåt annat känner jag, för där får man ju iaf inte vara kvar efter högsäsongen, tyvärr :(
Jag kan jobba varsomhelst bara det innebär att jag får köra truck!!!
*få krav man har i livet!*

Nu ska jag dra in på www.platsbanken.se & deppa ner mig lite! *positivt tänkande...*

Hoppas ni har en bättre måndag än jag....*ruttnar*
//Tinna

Kommentarer
Postat av: Jorma

Du hittar någe, det är jag säker på!

Inge Isinge på jobbet idag heller!!??

Noooooooooooooooo!

Kram!

2008-12-08 @ 09:36:38
URL: http://jormastic.blogspot.com
Postat av: Linda

Usch, vad synd att du inte får vara kvar... Dom vet inte vad dom missar! ;)

2008-12-09 @ 14:51:18
URL: http://paivys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0