Ibland blir det som man planerat!

Efter diverse strul med sjukdomar & annat elände så vart det då till slut iaf av; det blev julbord ikväll! *gott*
Jag har tryckt i mig allt som man "måste" äta på ett julbord & avslutade mitt frosseri med en stor portion av det bästa som finns på ett schysst gottebord i dessa juletider, nämligen RIS À LA MALTA!!! Är såååå mätt så jag knappt kan röra mig men jisses vad smaskigt det var.
Vi var på Tabergs topp & avnjöt julens delikatesser på ett av de bästa julbord jag nånsin ätit. (och jag har smakat på måååånga i min dar!)
Nu väntar bädden & en god natts sömn för imorgon är det upp tidigt som gäller. Fackmöte på biostaden i stan står på schemat & det ska bli intressant att höra vad de har att säga. Att vi sen blir bjudna både på mat & filmvisning (skvallret säger att det blir den nya Bond filmen...) gör ju inte saken sämre!

Hörs imorgon eller nåt´....
//Tinna

Kommentarer
Postat av: Jorma

Gött att du fick i dig ett bord i alla fall. Kan väl säga att ostkakan från HC var något som du missade, och maten i stort var inte att fnysa åt. Nr 1 betett sig på sånt där sätt som..ja, vi får ta det när vi ses härnäst. (något för dig att se fram emot alltså..) Gbg snart, kolla på U23D. Håll koll på det jormastiska :)

Hoppas fackmötet med mat o bio blir trevligt och intressant!

Kram

2008-12-06 @ 10:36:55
URL: http://jormastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0