Nybakat i hela köket! *Mmmmmm...*

Nu är köket fyllt av doften av nybakade kakor & jag lyckades få ihop en långpanna toscasnittar, en laddning korintkakor & en plåt med kladdiga chokladmuffins! *nöjd med min insats*
Till helgen blir det ju kalas för mig & brorsan eftersom vi fyller år m en veckas mellanrum (han - idag & jag nästa torsdag) så på lördag em ramlar det in 10-15 personer här (om ni nu kan komma allihop som planerat!) Ska bli kul, det är inte så ofta som vi är samlade allihop. Kanske kan det bli en/ ett par rundor kortspel oxå... *ler*

Nu ska jag ägna resten av denna kväll åt att lata mig ordentligt och bara vila så jag orkar med veckans sista arbetsdag imorgon. Sambon har ledig fredag så han & knattarna ska vara hemma & mysa hela dagen.

Lördag blir det som sagt släktkalas & på söndag har vi planerat in en mysig daxutflykt då vi även ska fira födelsedaxbarnen ihop med mera släktingar, tårta & kanske, kanske blir det även en liten båtfärd.... Jag återkommer mer om det efter helgen!

Nu får ni alla ha en härlig helg & var rädda om er & varandra!

Kram
//Tinna

Kommentarer
Postat av: Annanann

Ha ett trevligt firande, vi hörs någon dag!

2008-08-16 @ 11:00:25
URL: http://ann-brorson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0