Nattsudd...

... trött som 17 & borde sova, men åskan dånar över stan så det blir inte mycket sömn för mig på ett tag verkar det som. *åskrädd, juuuu...*
Regnet bara vräker ner, funderar på om man ska se det som ett omen eftersom vi idag tog ett snabbt beslut om att dra iväg med husvagnen framöver. Vi har ju båda prioriterat jobbet hela den stekheta sommaren så nu är det banne mig dax att barnen får rå om oss ett par dagar. Så det bara för alla våra vänner i Köpingstrakten att hålla sig hemma & vara på ert bästa sociala humör för snart kommer 4 smålänningar på besök!
Annars inte mycket nytt att berätta....har börjat läsa en ny underbar bok idag. Den heter "Kvinnorna vid Cane River" och är en släktkrönika som sträcker sig över 8 generationer kvinnor i den amerikanska södern. *Tack* snälla mamma som tipsade om & lånade mig boken. Jag höll på att komma försent till jobbet idag pga den! (...och en mumsig bit cheesecake!)

Lämningen på dagis & lekis gick hur smidigt som helst idag = inga tårar. *skönt*

Nu släcker jag datorn för idag - åskan kommer läskigt nära nu......

Byebye.....
Kram
// Tinna

Kommentarer
Postat av: Annanann

4 smålänningar? Din sambo kan väl ändå inte räknas dit, han är ju inflyttad!



Linus är född i Skövde så det finns en del som påstår att han är västgöte. då svarar jag: om katten får ungar i stallet, blir det föl då?

2008-08-08 @ 10:28:09
URL: http://ann-brorson.blogspot.com/
Postat av: Malin

stackars syster =( här i ödeshög åskade det tydligen massa inatt, men jag sov som en gris så det störde inte mig ;D



Hahaha den var rolig!! "om katten får ungar i stallet, blir det föl då?" haha skrattade hur mycket som helst när jag läste det! =D

2008-08-08 @ 21:36:34
Postat av: Linda

Tyckte med det var en grymt rolig replik, den ska jag köra på ;)

2008-08-09 @ 00:29:43
URL: http://paivys.blogg.se/
Postat av: Annanann

Nu mera använder rasister den repliken om andra generationens invandrare, men jag var först!

2008-08-09 @ 21:08:49
URL: http://ann-brorson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0