Jag är sååååå glad.....

.....för det är min födelsedag idag! *hur mycket ego som helst, jag vet!!!*

Skämt åsido, jag har hittills fått flera överraskningar som gör mig så himla glad. Jag har verkligen underbara vänner omkring mig, även om jag ibland inte tror att en enda människa i hela världen gillar lilla mig.....
(det stavas D-Å-L-I-G S-J-Ä-L-V-K-Ä-N-S-L-A har jag lärt mig av Mia Törnbloms böcker...)

Har iaf fått en massa fler presenter sen förra inlägget, såsom 2 superfina teckningar från barnen som de målat igår & sen gömt undan tills idag! *gulligt*
Mobiltelefonen hade fnatt ett tag och det rasade in en massa grattis sms; minsta snyggsyster var först ut i raden *tack, tack*
Fick även en musikinspelning från min underbara vän Åsa som hon hade knåpat ihop under morgonen idag. Önskar jag kunde lägga in den här så ni hade fått höra när hon spelar på sitt piano för mig. *massa glad vart jag för det, ska du veta*
Om ni undrar hur hon låter så kan ni kika på hennes hemsida: http://www.lejonclou.com/
Hon gör underbar musik & barnen lyssnar på hennes cd nästan varje kväll när de ska sova.
Om sambon nånsin inser att det är "rätt tillfälle" och kommer till skott & friar så hoppas jag att hon kan komma & sjunga på bröllopet, sonen har redan en önskelåt som han vill att hon ska sjunga för bara honom, "bara för att han äääälskar den sången" enligt honom själv! (Åsa; jag kommer inte ihåg titeln nu men den börjar så här: "se hur snön faller ner, det blir bara mer & mer...."

När jag & dottern skulle börja fixa lunch så ringer det på dörren & utanför står 2 av mina underbara jobbarkompisar med en "gigantisk" present, det var Emelie & Viktor som hade pratat m sambon så de visste om & när jag skulle vara hemma idag.
Jag fick ett jättefint upplägningsfat i glas med en kupa till. Den ser ut ungefär såhär;
(fast min är MYCKET snyggare, såklart!)

*hur har jag kunnat leva utan en sån - jag bara älskar den redan & har massor av idéer på vad man kan använda den till* Superstort tack till er båda, ni anar inte hur glad jag blev :)

Så en dag som denna kan man väl lugnt konstatera att vänner det har man - man är bara för blind i vardagen för att se var de verkliga vännerna finns - jag måste börja tro på att det faktiskt finns människor som gillar mig - iaf litegrann!*fiskar* 

Så Till alla mina goá vänner - och lite extra till Emelie & Viktor; denna är till er:



Nu ska jag göra mig iordning för att dra till jobbet, idag är det ju dessutom "pizzatorsdag" - hur bra kan en födelsedag egentligen bli???

Kram från mig som fyller 29 plus moms idag! (snacka om skyhög momssats!!)
//Tinna

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis ännu en gång största snyggsyster! =D

Hoppas du har en helt underbar dag!



Älskar dig massor!! // Minsta snyggsyster!

2008-08-21 @ 16:06:47
Postat av: Annanann

Jaa, njut av jobbet i dag, för om inte jag har räknat helt fel, och det brukar jag inte göra, så gör du helg idag också och får vara hemma och mysa i morgon!!! Ha det!

2008-08-21 @ 21:21:04
URL: http://ann-brorson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0