Ä*N*T*L*I*G*E*N regnar det!

Nu har jag hittat hit igen efter en vidrig vecka som helt tog musten ur mig. Värmen & jobbet tog all min energi, men nu finns det hopp om livet igen! Nu är vi inne i augusti, regnet öser ner & hösten väntar runt hörnet! (Bästa årstiden!)
Denna helgen går tiden åt till att göra allt det där som jag tidigare sagt att " jag gör det senare, när jag hinner..." ja ni vet säkert hur  det brukar vara; man har massor av planer på att hinna med en massa projekt som sen bara blir liggande!

Mitt största dåliga samvete är alla foton som bara blir liggande i datorn för jag " gör det sen...."
Sen vi skaffade digital kamera så har vi fotat massor men inte blir det några bilder insatta i barnens album; de kommer till datorn & blir insorterade i en massa fina mappar( en för varje år, i dem finns en för varje månad...)
Så nu ska jag ta tag i detta och sortera ut vilka som ska beställas så det nånsin blir klart. Dagens projekt är att få klart 2004 och 2005 ( runt 3000 bilder!) Sen är det "bara" 2006 och 2007 kvar så är jag ju ikapp igen!

Sen har jag ett par auktioner som ska aktiveras på Tradera så nu hinner jag inte blogga på en stund - återkommer ikväll när ovanstående är klart!

Over and out!

Kram
//Tinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0