Long time, no see... =)

Så var vi där igen; jag kom på att det var dax för en liten updatering i min digitala dagbok!!! Har ju flyttat in på facebook oxå nu så det har mest blivit att man skrivit där de sista veckorna. *ler*

Nåväl, här kommer jag nog mest att skriva om bröllopet & planeringen fram till oktober, så här kommer först en liten uppdatering över vad som hänt sen sist:
Brudklänningen är vald, inköpt & hämtat! Så nu hänger en rönnbärsröd, axelbandslös sidenklänning med en " ganska djup" urringning i ryggen. Den snörs ihop ungefär som en korsett i ryggen - skitläckert!

Billder kommer att synas här EFTER bröllopet!!! De som känner mig kan se den i min mobil, eller ja; delar av den. Liiite hemlig måste man ju trots allt få vara.

Buketten är bestämd & den kommer att bestå av champagnefärgade rosor & lite annat smått & gott.

Som avslutning i detta inlägg måste jag bara dela med mig följande underbara låtklipp till er alla i allmänhet, men till brudtärna 1, bröllopskoordinatorn & min mellansnyggsyster i synnerhet..... Håll till godo, brudar:


Time to say godnight =)
//Tinna


Kommentarer
Postat av: Annanann

Hej, Facebook, där är ju jag också! Jag hittar inte dig, kan inte du söka efter mig? Jag har min Gmail-adress registrerad på mig där.

2010-02-12 @ 07:37:16
URL: http://ann-brorson.blogspot.com
Postat av: anna

åhhh mitt frikort.. bland bajsblöjor och en kissade oskar gjorde du min dag tinna. han är såååå himla snygg. Me like. dreggel

stort grattis till beslutet att gifta dig.

kramar anna

2010-02-12 @ 17:41:50
URL: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0