Tatueringar är snyggt!

Dessutom är RÄTT tatuering på RÄTT ställe skitsexigt!

Mitt snygga ryggmotiv som ser ut så här...
...är "ditmålat" av bästa Micke på Rusty Irons i stan.

Nu har jag pratat med honom igen & i slutet av denna / början av nästa månad är det dax igen! Denna gång ska han få hugga lite mer nålar i svanken på mig! Där ska det stå samma text som i vigselringen & lite krusiduller före & efter texten. Kommer att bli skitbra, jag har allt förtroende i världen för att Micke även denna gång kommer att göra ett superbra jobb!

Vem han är som får sätta nålar i mig, trots att jag har hysterisk nålfobi kan man se här:
http://www.rustyirons.se/Personal/Micke.htm

Dax dra till underbara Giganten & ha roligt hela em/kvällen!
Kram
//Tinna



Kommentarer
Postat av: Annanann

Nää du, det är tur att vi är olika! Jag skulle aldrig i hela världen sätta en tatuering i mitt skinn.

2010-08-06 @ 00:25:21
URL: http://ann-brorson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0