Tårtan!

Kolla......

Vilken dröm; jag bara måste kolla vad det skulle kosta att ha en sån - den är ju alldeles, alldeles underbaaaar!!!
Annars rullar det på med planeringen som det ska. Namnbytet var ju inte fullt så enkelt att genomföra som vi först trodde men nu har vi fylt i & skickat in ännu en blankett så nu bör det funka lika smidigt som vi hoppas.
När det gäller blommor så har vi fått rekommendationer att vända oss till Blomsterlandet så dem ska vi hälsa på & prata blommor med ganska snart.
För den nyfikna så kan jag avslöja att färgerna i buketterna troligtvis kommer att bli dessa...

Har även köpt det som kommer att bli litens näbbklänning (har tre snarlika att välja mellan so far!) Måste bara ordna till en detalj på den jag väljer men det är snabbt ordnat!
Ringar har vi fortfarande inte bestämt design på, men vi har en ny idé som vi nog kommer att följa så det blir nog inte den "gamla, ärvda" som vi använder....
Skor till samtliga kommer att vara svarta, jag röstar fortfarande på att vi ska ha svarta converse på fötterna men alla andra verkar vara emot den idén. I wonder why???

Igår var sista O.S.A. dagen och alla våra gäster har tackat ja verkar det som -me like! Kul att alla kan komma, det betyder massor för oss att just de personerna är där just den dagen! Kul!

Tårtdekorationen är på G äntligen - den kommer att hämtas av en vän i Västerås för vidare transport hit i oktober. Vilket jobb för en sån "liten" detalj i sammanhanget! Tack för din hjälp där, underbara vän!

Närmst i planeringen med vårt underbara värdpar är att vi den 22/8 kommer att färdigställa alla festprogram så jag har en del shopping till de små gästerna att fixa! Det är smidigt gjort är jag ändå drar till Ullared snart!

Innan dess bör tårta, blommor & ringar vara beställda. Därefter koncentrerar jag mg på kläderna & alla de inköp som det kommer att kräva! Härlig tid framför mig - bara en massa "måste-shoppande"!!!

Nu slår jag igen bröllopslådan för denna gången!
Kraaaaamen
//Tinna

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken tårta! Me like! =)

2010-08-02 @ 15:49:49
URL: http://paivys.blogg.se/
Postat av: Pia

Tårtan gillade jag!! Ser ut som något från Alice i underlandet. Kör på den!!

2010-08-03 @ 14:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0