13 dagar kvar....

...sen ska vi hämta husvagnen! *Wiiiiieeeee, längtar massor!*
Igår var vi på en liten husvagnstillbehörsshoppingtur!!! Vi införskaffade med andra ord lite "bra-att-ha-grejjor" till vårt semesterhus.
Vad vi köpte? Kolla här;


En grå liten skönhet som just nu bor i köket och som bara är hur smidig som helst att använda! *efterlängtad*
Kommer att bli super att ha med sig i vagnen-perfekt för att komma åt att städa överallt. Inga mer gamla kexsmulor i gömmorna! Med personalpriset så blev den hela 75:- billigare - ibland är det fantastiska rabatter man får!

Vi kollade även på lite olika typer av förvaringsburkar till skafferiet & föll för denna:

När vi vet hur många det får plats i skafferiskåpet så blir det till att investera i några till, 25:- styck är ju snudd på gratis! Den stora frågan är väl just nu -"Vilket skåp ska bli skafferi?!?!" Vilka I-landsbekymmer man dras med! *garvar*

Vi ska ta en tur till IKEA samma helg som vi hämtat hem våra båda husvagnar så vi kan köpa resten av de grejjor som vi bestämt oss för, såsom kuddar, plädar & mattor - det kommer att bli superfint när vi är klara. Bilder kommer; jag lovar!!!

Den gamla husvagnen måste ju hem om 2 veckor oxå eftersom vi har en massa prylar i den som ska flyttas över till den nya. Sen ska den stå på parkeringen tills vi sålt den. Intresserad, någon??

Nu ska jag ägna mig åt att förbereda lite grejjor inför dagens äventyr; stor ska på en klasskompis kalas och vi andra ska dra hem till mellansnyggsyster med en "liiiite" försenad födelsedaxpresent. Senare idag ska jag svulla i den underbara uppgiften att vika tvätten från helv%#¤t och sambon antar jag ska bygga klart vår nyinköpta köksmöbel som ser ut så här:
 
I den ska vi förvara alla kritor, saxar, ritpapper & ungefär en miljon pennor av olika slag - med andra ord; knattarnas pysselgrejjor. Nån låda ska få husera familjens alla presentpappersrullar & mängder med snören, tejp & stickers och allt annat som man måste ha till hands när man gör fina presenter.
*skönt att äntligen få lite ordning på de prylarna.*

Letar efter ett skåp med vitrindörrar som vi ska ställa i hallen för att förvara alla familjens sällskapsspel i men vi har inte hittat det rätta ännu...
*jakten fortsätter!*

Nu ska jag shoppa mig lite träningskläder på nätet som kan tänkas matcha de snygga skorna jag införskaffade igår så träningen inför beach 2009 snarast kan komma igång!

Tjejmilen 2009 - here I come!
//Tinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0