29/12 Blodgivning

Jobbar som vanligt efter en veckas härligt jullov. Både roligt och tråkigt att vara igång på jobbet igen. Eftersom framtiden ser så oviss ut för så många där så känns det skit att varken veta hur det kommer att bli för en själv, likaväl är det svårt att trösta dem som öppet visar att de är ledsna & oroliga över situationen. Några mår fysiskt dåligt av oron och har börjat gå ner sig i värsta deppandet, men jag varken orkar eller känner för att försöka få dem på bättre humör - jag har mer än nog med min egen situation, dessvärre...

Fick iaf ihop hela 8211 steg idag - var på en ganska "stillsam" station på jobbet så det berodde nog på det att jag inte fick ihop flera steg.

Jag stegar vidare mot nya mål!
//Tinna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0