Hello alla, kommer ni ihåg mig?! *smyger in här igen*

Efter en del rätt tydliga pikar (thx syster!) så tänkte jag chocka min omvärld genom att ta & uppdatera litegrann om livet i mitt lilla hörn av världen!
Har ni saknat mig? Kanske undrat vad jag har haft för mig och så.....
....häng med för här kommer en kort sammanfattning;
Jag har avslutat min anställning, men jobbar fortfarande kvar på "daxkontrakt", kommer så att göra fram till mitten på april då det hägrar visstidsanställning igen som det låter på cheferna.....
Jag har varit riktigt apsjuk i influensan & hade en vecka med febertoppar på 40 grader - not so very nice :(
Shoppandet har upptagit en "schysst stor del av min tid!" D.v.s. det har handlats friskt de senaste veckorna både små prylar som kan vara "bra-att-ha", en massa coola inredningsprylar som matta, soffbord, kökslampa & gardintyger.....men framförallt så har det hänt stoooooora saker på shoppingfronten; vi har ÄNTLIGEN köpt en "ny" husvagn, mjae -ny & ny den är iaf 24 år nyare än den gamla vi har.
Jag tänkte fördjupa mig lite mer i ovanstående men just nu har jag 2 arvingar, 1 Bolibompa & framförallt en stoooor smarrig semla som distraherar mig i bloggandet sååååå.....jag återkommer senare ikväll helt enkelt!

Nu ska jag trycka i mig en      & kolla in alla bilder på den underbara  som vi just köpt & drömma om sommar, ledighet med familjen & den första planerade resan som kommer att gå i "Wild Kids" fotspår! Mer om det senare....

Glöm nu inte att äta minst en semla var idag!!!
//Tinna

Kommentarer
Postat av: Jorma

Jag åt TVÅ eftersom det dessutom var min fössledag :D

O visst har man ju saknat dig, men inte orkat titta in...danska företag kan inte det här med att kroppen behöver vila några timmar till man börjar jobba nästa pass mycket mycket trött

2009-02-27 @ 15:11:25
URL: http://jormastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0