4/12 *ledsen*...

Hur kan man då sammanfatta denna fredag....tja ungefär såhär:
Hemma från jobbet pga ont i armen - har inte kunnat använda varken armen eller handen förrän nu ikväll, äntligen börjar man må som normalt igen.
Pratade med en underbar vän som bor i Dalarna - blir alltid så glad av att höra av dig, Åsa!
Var med liten på simskolan, veckohandlade, shoppade allt som kan tänkas behövas inför helgens julgodisfabrik & köpte även en ny glöggsort som ska testas imorgon; glögg smaksatt med hjortron - känns som en intressant kombination!
Eftermiddagen ägnade vi åt att köa för att barnen äntligen skulle få sina vaccinationer så efter en timme i kö så var det hela över på en minut.  Båda barnen klarade det supersmidigt & har nu varsitt specialpåster (som de hade tagit med sig hemifrån!) på överarmen.
Hemma igen så var det fredaxmys *sjunger!* & ikväll vart det taco sen chips & dricka framför tv:n i sällskap av Bolibompa. Samboälsklingen har gjort fint hos fiskarna i akvariet & själv har jag fixat årets pepparkaksdeg - från "scratch"!!! Självklart ska det vara hemmagjord peppisdeg så det doftar av alla kryddorna i hela köket när man kokar ihop den! *julstämningen sprider sig!*

I kalendrarna idag fick knattarna var sin duschgel i form av en liten frukt; liten fick en apelsin & stor fick en ananas.

Dax att fixa iordning ett härligt bubbelbad & ladda batterierna inför morgondagen då de snyggaste systrarna i världen kommer hit!


Avslutar med barnens favoritjulsång för tillfället:



Vi hörs imorgon igen, om ni vill - vågar & kan!!!
Kram
//Tinna

Ps. Anledningen till att jag är ledsen beror på att jag tidigare idag fick veta att 2 personer som betytt väldigt mycket för mig har gått bort i cancer. Känns overkligt att de inte längre finns ibland oss & jag gråter när jag tänker på alla saker vi varit med om tillsammans.
Jisses, vad vi har garvat ihop genom åren.....vad mycket roligt vi gjort tillsammans.... ni kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta & i mitt minne - jag glömmer er aldrig.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0