3/12 Biverkningarna från helv#¤%et!

Svår smärta vid stickområdet på en i övrigt stensovande arm... totalt känselbortfall i hela vänster hand & underarm... illamående & kräks... snurrig i huvudet (mer än vanligt!)... tunnelseénde... allt jag äter/dricker smakar gammalt tuggat foliepapper... febervarm... svettas... är så jäkla trött så jag somnar om jag sitter still för länge...MEN; jag är snart helt immun mot svininfluensan iallafall!

Bortsett från ovanstående så känner jag inte av några direkta biverkningar av gårdagens vaccinering! *ironisk*
Jag behöver väl knappast tillägga att jag inte fullföljde min arbetsdag idag - fanns lixom ingenting jag kunde göra till slut när kroppen gav upp bit för bit.
Kommer att vara hemma imorgon oxå och hoppas att barnen inte kommer att känna av sina vaccinationer som de kommer att få imorgon (om allt blir som det är tänkt nu) & sen vill man ju vara "fit for fight" inför helgen julgodisfabrik som öppnar på lördag 11.00!

I kalendrarna idag fick de små varsin lite figur som man ska vattna huvudet på så växer det ut gräs där, som kommer att se ut som grönt hår! Mycket uppskattade! ´
De funkar som den här men det var inte Barbafigurer utan "vanliga människor".


Annat skoj som snurrar runt i mina tankar en dag som denna är funderingar kring såna här:
     
Många fina klänningar finns det att välja på därute - gillar modellerna på ovanstående men tänker naturligtvis inte gifta mig i en karamellfärgad klänning utan en mer "diskret" färg, men modellerna är skitläckra eller hur?

Nu är det dax att svulla i sig lite skumtomtar ( som smakar folie...) & lite kaffe
( som oxå smakar gammalt folie....men jag e´ inte bitter!!!)
Snart börjar Dobbidoo så då får man garva lite iallafall!
Over n´ out!
//Tinna


Kommentarer
Postat av: Pia

Förlåt men gud va du är rolig! Jag skrattar så tårarna rinner!! Jag fick "bara" ont i armen och grät när jag skulle vända mig i sängen första nätterna. kunde inte använda armen på några dygn. Men jag har lyckan att få ta en till, snällt va?!



Som tur är blev Dennis inte dålig. Han hade lite ont i huvudet dagen efter men det va allt. Men hörde av Sussie att Alexander som inte reagerat på första sprutan fick över 40 graders feber och va jättedålig efter andra sprutan så vi får väl se om jag blir den som skrattar sist.



Kram

2009-12-04 @ 20:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0