2/12

En rätt vanlig, ovanlig onsdag!
Jobbade 6-15, fick vaccination mot svininfluensan, tränade 20 minuter på crosstrainern & hängde med knattarna mest hela kvällen.
Lite öm i armen men det är marginellt. 

I paketkalendrarna fick barnen varsitt litet set med leksaker som förgyllde hela kvällen! Stor fick en pirat med båt, skattkista, svärd, krokodil & diverse andra smågrejjor & liten fick en sjöjungfru (naturligtvis!!!) som hade sällskap av en liten sköldpadda, en säng, litet badkar, sjöstjärna & en snäcka som gick att öppna & stänga.
Mycket uppskattade presenter även idag, alltså! *kul*

Avslutade min kväll med ett nytt avsnitt av Grey´s Anatomy innan jag slocknade som en liten unge i soffan ( eftersom jag inte kunde sova i min säng där jag jämt ligger på vänster sida, men det funkade inte idag då jag hela tiden vaknade när jag vände mig om i bädden....i soffan kan jag bara ligga på höger sida så....!)

Kram & godnatt!
//Tinna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0