10 minuter sen orkade jag inte mer!!!

Har nu testat min nya "leksak" & körde på ganska hårt motstånd så jag pallade bara 10 minuter! Imorgon får det lov att bli lite mer "lättrampat" motstånd på den så jag orkar åtminstone en halvtimme!

Nu är det desperate och jag klurar på om jag ska ta & hämta mig ett par skumtomtar & lite julmust! Har ju tränat så nu kan jag ju UNNA mig det, eller hur!!! *garvar*

Imorse var lyckan total här i huset kan jag lova. Barnen har tjatat hål i huvudet på mig om att de vill ha varsin chokladkalender men jag har skickligt undvikit dem i affärerna.
Så idag när de öppnade sitt första paket i sina kalendrar så hade ju tomtenissen slagit in en......just det; chokladkalender! Stor ringde mig på jobbet & berättade imorse så fort han öppnat den!
Kul att överraska dem med ngt man vet att de vill ha!

Jag önskar att min jäkla dator & mobil kunde vara kompisar igen så jag kunde få in alla pynt- & kalenderbilder i bloggen men jag hoppas att min kära samboälskling kan hjälpa mig att fixa det så ni får se bilderna!

Nu är reklamen slut så......byebye...
//Tinna


Kommentarer
Postat av: Pia

Hmmm i min värld är det inte 21 dagar kvar till jul utan 22 =) Men jag antar att du inte räknar som mig. kram kram

2009-12-02 @ 12:41:58
URL: http://guldhjelm.blogg.se/
Postat av: mia

Ha ha ha vi har oxå en sån Obitrek....kan säga att jag inte heller orkade speciellt länge på den första gången:)trodde gortfarande jag hade gryme kondis...men så fel jag hade;) andnöd efter max 5 min:)...roligt när julen närmar sig.....jag och barnen bara myser här hemma....älskar verkligen julen och Anders bara suckar....men imorgon blir det ULLARED:) shoppa shoppa!! ha en god jul&gott nytt!kram Göteborgarna

2009-12-02 @ 13:01:16
URL: http://trollemia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0