Positiva nyheter....

...fick vi anställda på stormötet som hölls igår av platschefen på jobbet.
I dessa lågkonjunkturtider så är ju alla lite oroliga hur det kommer att bli med våra jobb framöver & istället för att varsla eller ta in mindre med folk så kommer de att anställa 10 personer tillsvidare & idag så kommer de att gå ut & berätta för dem det berör. Längtar till jobbet mer än vanligt för idag kommer det att vara positiva vibbar i huset!
Jag är långt ifrån en av de berörda, det är ca 50 personer före mig i "kön" men jag ser det så här; detta innebär ju att även mina chanser till fast jobb finns kvar framöver även om det säkert kommer att ta ett par år till eller så.....

Giganten äger....ibland iaf!
//Tinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0