Det gäller att kunna den ädla konsten att prioritera;

Här sitter man på en soldränkt altan en alldeles ovanligt solig onsdag fm & skriver. Ute är det vindstilla, himlen är klarblå, temperaturen är densamma som de har vid medelhavet nu & gården fullkomligt myllrar av mer eller mindre vältränade snubbar i 30- årsåldern med bar överkropp.....*torkar bort lite dreggel!*

Och då väljer jag att.......


....packa iordning för att åka & jobba inne på ett stort lager fullt av påpälsade människor som fryser då de far fram på truckarna....inte en sexpack så långt ögat kan nå....*suck*

Jaja, som sagt; man måste kunna den ädla konsten att prioritera!!!


Varför välja detta:



...när man kan få detta:


Kram från solbadande bloggare som egentligen borde packa inför helgen men jag
ska bara titta..*ehum* läsa lite till i min tidning, innan jag måste åka iväg!!!
//Tinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0